10 kwietnia 2017

WAŻNE INFORMACJE

Witajcie. :) 

Chciałabym móc napisać tu coś wielkiego, ale chyba ograniczę się do szybko, zwięźle i na temat. Fanfiction, spójrzmy prawdzie w oczy, jest przez większość ludzi uważany za gatunek dla niewyżytych seksualnie fanek. To krzywdzące, ale uważa tak niemalże cała wattpadowa "elita" tych "dobrych" autorek. Wrzuca się każde ff do jednego wora z etykietką: szajs, nie czytać. 

Fabuła Angel pojawiła się w mojej głowie w kwietniu 2014 roku. To dokładnie trzy lata temu. To było moje pierwsze opowiadanie, które odniosło sukces. Pierwsze, na którym naprawdę mi zależy. Mam do niego sentyment, lubię tę historię mimo oklepanych motywów itd., itp. 

Ten blog umarł, chyba nikt już tu nie wchodzi. Dobre czasy fanfików o 5sos przeminęły i chyba nie wrócą. Ale nie potrafię zwyczajnie zostawić tej historii. 


Od pierwszego kwietnia można czytać zmieniony Angel na blogu ukladywgwiazdach.blogspot.com Od teraz Angel staje się opowiadaniem autorskim, nie fanfikiem. Calum to teraz Miles, Rebecca to Sherry. A i pierwsze rozdziały nieco się zmienią. Podobnie jak narracja. Jednak wracam do trzecioosobowej. 

Mam nadzieję, że ten, kogo zdążyłam zaciekawić swoim pomysłem na opowiadanie tutaj, będzie ze mną trwał podczas pisania wersji no-fanfik. 

Zapraszam Was tam serdecznie. 




Bo istnieją układy
ZAPISANE W GWIAZDACH


Sherry Heyward po pięciu latach wraca do San Francisco, odnawia przyjaźń z dawnym sąsiadem i poznaje jego przyjaciół. Niczego nieświadoma wywołuje w jednym z nich silne emocje. Już po pierwszym spotkaniu Milesa i Sherry znikąd pojawiają się czerwone róże. Niedługo potem dziewczyna znajduje pamiętnik, którego tajemnicza autorka opisuje podobne zjawisko – wszędzie znajduje herbaciane róże; a Miles zaczyna się dziwnie zachowywać.
Jaki związek ma zachowanie chłopaka z magicznymi kwiatami i dziennikiem? Do kogo należał ów pamiętnik? I najważniejsze, czy ta dwójka młodych ludzi ma szansę na poważny związek?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon
Fantazja
Twitter